cél

Ez a blog az egyszerűen elkészíthető, ellenben nagyon ízletes ételekre specializálódott. Elsősorban a fogyókúrázók mindennapjait szeretném feldobni változatos és egyszerű ötletekkel, mert tudom, hogy milyen fájdalmas hetek óta csirkemellet enni csirkemellel meg brokkolival. Persze van itt minden más is azok számára, akiknek nincs szükségük súlycsökkenésre. Mindenkinek kívánok nagyon jó főzést és sok nagyszerű fogást! Kommentekben bárki feltehet kérdéseket, regisztrációra nincs szükség.

2014. augusztus 28., csütörtök

Gyors, finom, könnyű lazac pác

A napokban a barátom este 8-10-ig dolgozik, mikor pedig hazaér, természetesen éhes :). Sajnos a boltok ilyenkor már nincsenek nyitva. Így történt ez tegnapelőtt is, ezért gyorsan ki kellett találnom valami vacsira valót. Kutattam, kutattam és végül találtam 2 szelet lazacot. A képért előre is elnézést, nem túl jó és nem túl csábító, a rizst is megformázhattam volna, dehát az éhség nagy úr, gyorsan kellett tálalni.







Hozzávalók (pác):

  • fél citrom leve
  • 3 gerezd fokhagyma (fokhagymanyomóval törve)
  • szárított vagy friss kapor
  • bors (a pácba soha nem teszünk sót)
  • 2-3 ek teavaj
  • 1-2 tk kapor

Elkészítés: A pácot fél - 1 órát állni hagyjuk a hűtőben, majd magán a pácleven kisütjük a lazac szeleteket (sütés közben sózzuk) és a sütés után a serpenyőben maradt levet is ráöntjük a kész lazacokra, úgy tálaljuk.


A múltkor natúr lazacot sütöttem, az szebben nézett ki (a pácolt viszont sokkal finomabb volt) :




Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése